عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نی نی من

تاریخ زایمان

1393/10/18 11:48
نویسنده : مامان پریناز
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم,پسر گلمبوس

خیلی خوشحالم!!

میدونی چرا؟؟چون بالاخره تاریخ به دنیا اومدن شما مشخص شد و دیگه چیزی نمونده,فقط 15 روزه دیگه!niniweblog.com

اصلا باورم نمیشه که کمتر از 3 هفته دیگه میای تو بغل مامان عشقم.niniweblog.com

هفته پیش که رفتم پیش خانم دکتر تا منو دید گفت ورم کردیا؟؟!!غمگینخجالت

جواب سونو رو هم که نشونش دادم گفت یکم وزنت نسبت به هفته36 زیاده.اخه وزن شما 2770 گرم بود تو 36 هفته . طبق چیزی که تو سایتهای اینترنتی مینویسه وزن نرمال جنین تو 2 36 هفته 2700 گرم هست و شما فقط 70 گرم بیشتری.الهی قربون پسر یه کم تپلم بشم ممممممن.بغلبغلبوس

به خاطر وزن یه کم زیاد شما و ورم صورت و دماغ مامان که حسابی کوفته شدهniniweblog.comخان دکتر برامون یه ازمایش قند نوشتن که شکر خدا اونم جوابش خوب بود و قند مامان بالا نبود.

دیروز هم باز منو بابایی رفیتم مطب خانم دکترو خودش سونوگرافی کرد و و مامان رو معاینه کرد گفت چون هم لگنت کوچیکه و نینی یه کم درشته برات نامه مینویسم که سزارین بشی.منو میگی,قند تو دلم اب شد و خوشحال شدم چون از زایمان طبیعی وحشت دارمو میترسم.

تاریخ زایمان رو هم برای 4/11/93 زد که دقیقا میشه اخرین روز هفته 39 که ان شا.. تا اون موقع شما تو دل مامان بمونی و نخوای که زودتر به دنیا بیای عشق مامان!باشه؟؟؟

اوضاع جسمی مامان تو این روزهای اخر:

اوضاع مامان تو این روزا اصلا خوب نیست.تا الان 14 کیلو وزن اضافه کردم و نشستن و پاشدن از زمین برام خیلی سخت شده و زانو درد گرفتم. شبها هم وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم کلی طول میکشه و  حسابی اذیت میشم  و کلا خوابم میپره.شما هم که دیگه ماشالا بزرگتر شدی و به شکم مامان حسابی فشار میاری.الهی بمیرم برات که جات رفته رفته داره تنگ تر میشه و اذیت میشد ولی یکم دیگه تحمل کنی دیگه چیزی نمونده.

عشقم برای مامان حسابی دعا کن چون خیلی استرس دارم و میترسم  و همش به روز زایمان و اتاق عمل و بعد اون و ....فکر میکنم و حسابی استرس میگیرم.خدای بزگ و همربون خودش کمکمون کنه و پشت و پناه همه مامانا و نینی های تو دلشون باشه.به سلامت از بیمارستان بیایم بیرون .امین.

 

پسندها (5)

نظرات (9)

بابای ملیسا
18 دی 93 15:40
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
مامان پریناز
پاسخ
حتما. ممنون که به ما سر زدید.
مامان بهار
19 دی 93 14:58
خبر خبر بدو بیا پیشمون...
مامان پریناز
پاسخ
خوش خبر باشی....
مامان حديث
22 دی 93 10:18
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...
مامانی
23 دی 93 15:31
زیادبه زایمان فک نکن همش میگذره به شب زنده داریات فک کن که انگار اصلا نمیگذره وقتی نی نی دنیابیاد...قربونش برم تپل مپلی...درضمن من باپرهام موافقم بااسمت ست میشه
مامان شادمهر کوچولو
8 بهمن 93 14:51
عزیزم انشالله راحت و با سلامتی زایمان کنی و نی نی جونتو بغل بگیری زودتر دوست جون شادمهر و بیار دیگه
ĸoѕαr
12 اردیبهشت 94 15:18
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان پریناز
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدید حتما میایم پیشتون.
مهرنوش
31 تیر 94 2:47
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن
ليلا
1 مرداد 94 7:25
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
مامان حدیث
29 مرداد 94 11:13
http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/2009/02/roses-desi-glitters-8.gif
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد