عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نی نی من

خبر خوش به دنیا اومدن اقا پرهام ما

1393/11/12 13:19
نویسنده : مامان پریناز
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.نفسم.عمرم.یکی یه دونه مامان.بوسبوسبوسبوسبغلبغل

الهی دورت بگردم من.الان تمام وجودم سرشار از عقش تو هستش چون شما الان پیشمی و به دنیا اومدی فرشته کوچولوی من.الان تازه میفهمم که زندگی با وجود تو چقدر شیرینتره و دنیا یه دنیای دیگه شده برای مامان و بابا.

شما روزه شنبه 4 بهمن ماه 1393 ساعت 6 بعد از ظهر  و دقیقا موقع اذان مغرب تو بیمارستان نجمیه تهران  با وزن 3280 و قد 49 به دنیا اومدی و زندگی ما از این رو به اون رو شد و من الان هزاران بار خدای مهربون رو شکر میکنم که شما نازنینم رو به ما هدیه کرد و از ازش میخوام به همه اونایی که عاشقانه منتظر یه همچین فرشته کوچولوییی هستن,این هدیه گران بها رو به اونها هم عطا کنه. ان شا...

تو این نه روز که شما وارد زندگی من و بابایی شدی کلی ماجرا داشتیم که ان شا.. سر فرصت هم عکستو میزارم و هم از این اتفاقات برات تعریف میکنم.

فقط میتونم بگم خییییلی خییییییلی خوشحام که تو را دارم عمر مامان.بغلبغلبغل

پسندها (1)

نظرات (3)

تاپ بیسکوییت
12 بهمن 93 13:43
بیسکوییتهای ساده و شیک و ارزان برای هر مناسبتی فقط 850 تومان
مامان یه پسر بازیگوش
20 بهمن 93 9:24
مبااااااااااااااااااااااااركه.قدم نو رسيده مباااااااااااااااااااااركه.عكس فسل رو بزار ببينيم خانمي.اميدوارم سالم و شاد باشين
مامان شادمهر کوچولو
26 بهمن 93 13:34
قدم پرهام جون مباااااااااااااااااارک به سلامتی ان شاء الله همیشه درکنار هم لحظات پر از عشق و شادی داشته باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد