عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نی نی من

قد و وزن پرهام تو این 5 ماه

1394/4/3 14:26
نویسنده : مامان پریناز
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان بوسمحبت

نمیدونم از کجا شروع کنم چون از وقتی شما به دنیا اومدی نتونستم چیزی بنویسمغمگین

اخه اصلا وقت نمیکنم اگرم وقت کنم انقد خسته میشم که ترجیح میدم استراحت کنم.خندونک

اون اوایل موقعهایی که شما عشق کوچواوی من در خواب ناز بودی چند بار اومدم بنویسم  ولی تا خواستم شروع کنم یا وسط نوشتن بیدار شدی و نشد که نشد.

الان هم شما خوابی که دارم مینویسم  جیگرمبوس

تو این 5 ماه که البته فردا 5 ماهت تموم میشه کلی بزرگ شدی و شیطون,واااای که میمیرم برات.عاشقتم نفسمبغلبغل

دیگه منو خوب میشناسی و دنبالم گریه میکنی و جدیدا هم قلت میزنی و دمر میشی در حالت دمر رو زمین میچرخی الهی که من فدات بشم انگار میخوای چهار دستو پا بری ولی نمیتونی و میچرخی, یا وقتی تو کریر نشستی و تلوزیون نگاه میکنی پاهاتو میگیریو میبری به سمت دهنت یا اینکه هر دو دستات  همش تو دهنته یعتی هر جفتشو باهم میکنی تو دهنت نمیدونی با چه اشتهایی میک میزنی. دیگه اینکه وقتی میبرمت تو اتاقت میزارمت رو تخت همش با عروسکا حرف میزنی و از خودت صدا در میاری.

یه عروسک کلاه قرمزی برات خریدیم که عاشق اونی و هر وقت میبینیش میخندی و دستتو میبری بسمتش که بگیریش ,وااای از او موقع که دستت بهش برسه دیگه پدرشو در میاری و میکنی تو دهنت و موهاشو میکشی ... !!!!ع اااااااشقتم به خدامحبتمحبتبوسبوس

خلاصه از صبح تا شب کارم شده فقط بازی کردن با تو که راه به راه هم فیلم و عکس میگیرم ازت که بزرگ شدی ببینی و لذت ببری.اخه مامان خودش از بچگیاش فیلم که اصلا نداره عکسم فقط چند تا داره  و خیلی دوست داشتم که از اون موقع حتی عکس از نوزادیام داشتم.به خاطر همین نمیخوام تو هم خدای نکرده در حسرت یه عکس یا فیلم بچگی بمونی.الانم بابا از سرکار اومد و شما بیدار شدی دیگه نمیتونم بنویسم داری گریه میکنی عشقم.

من رفتمممممممممممم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد