عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نی نی من

جواب سونوگرافی این دفعه

1393/8/21 20:55
نویسنده : مامان پریناز
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.سلام عشق مامانی.

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

دیروز بالاخره  بعد از سه هفته با بابایی رفتم سونوگرافی . بعد از کی نشستن و منتظر شدن رفتیم تو و اقای دکتر شروع کرد به چک کردن و و سوال کردن از من و پرسید کی باردار شدی و منم جواب دادم 6 اردیبهشت. دکتر گفت ولی نینی شما بیشتر از 28 هفته نشون میده و ماشا.. درشتره.و در اخر گفت که 1350 گرم وزن شماست و من کمی نگران اضافه وزن شما شدمniniweblog.com. تو 28 هفته 1000 تا 1100 گرم وزن نرماله طبق چیزی که تو سایتهای اینترنتی میخونم .البته اقای دکتر نگفتن که شما وزنت زیاده و گفتن همه چیز طبیعیه. فردا میخوام برم پیش خانم دکتر بهرامی تا جوابو نشونشون بدم خدا کنه که بگه وزنت زیاد نیست و طبیعیه و من از نگرانی در بیام.

البته چون شکم مامان زیاد بزرگ نشد ه و اضافه وزنم هم طبیعی بوده  همش نگران بودم که شما وزنت کم باشه و غافلگیر شدمو شما این دفعه به مامان فهموندی که مامان جون نگران من نباش من اینجا جام خوبه و خوب میخورم تا خوب رشد کنمniniweblog.com.الهی مامان فدای تو که رفته رفته که به زایمان نزدیکتر میشم و تکون خوردنات بیشترو واضحتر میشه بیشتر و بیشتر عاشقت میشم فرشته کوچولوی من.niniweblog.com

الهی مامان دورت بگرده بغلوقتی اقای دکتر قلب کوچولوتو کشید جلو و دیدم که چطور داره تند تند  میتپه بغضم گرفت از خوشحالی و دوس داشتم گریه کنم.قلب کوچیک شما 135 تا میزد و خدا رو شکر همه چیز خوب بود اقای دکتر هم گفتن همه چیز نرماله. خدا رو صد هزار مرتبه شکر میکنم.

یادم رفت بگم....

من بیشتر به این دلیل گفته بودم خانم دکتر این سونو گرافی رو بنویسه که خیالم از جنسیت شما راحت بشه.حتی گفتم سونو 3 بعدی بنویسه و لی ننوشته بود.

این بار هم که به جای دیگه ای برای انجام سونو رفتم و یک مرکز فوق تخصصی بود  بازهم گفتن شما پسری niniweblog.com و خیالم دیگه راحت شدو دیگه با خیال راحت میرم خرید میکنم.اخه هنوز خیلی چیزا نخریدم یعنی اصلا چیز زیادی خرید نکردیم ولی شما نگران نباش تا شما بیای ما همه چیز رو اماده میکنیم عشقم.

niniweblog.com

خداوندا سپاس گزارم به خاطر این فرشته کوچولو و موجود پاکی که در وجود من داره رشد میکنه.هزار هزار بار باز سپاسگزارتم که منو لایق این موهبت خودت دونستی و عنوان مادری که میدونم لیاقتشو ندارم رو بهم دادی.هزاران بار شکرت.

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (14)

مامان بهار
23 آبان 93 10:25
به به ... خدا نگهش داره... گل پسری تپلی مپلی...
مامان پریناز
پاسخ
ممنون بهار جون ولی من نگران بود وزنش خیلی زیاد باشه ولیدیروز دکترم گفت که خوبه نگران نباش.
مامانی شایلین جون
24 آبان 93 14:11
الهی فدات بشم خواهری. تو زیباترین و مهربونترین و فداکارترین مادر دنیا میشی. تو لایق بهترینهای دنیایی.قربون دلت بشم من ایشالا همیشه خوشحال و شادمان باشی.
مامان پریناز
پاسخ
ممنون خواهر گلم.
مامان حديث
26 آبان 93 23:05
سلام گل پسر تپلي ما چطوره؟ مامان جونش خوبه ان شاا...؟ هردوتون سلامت باشين ماماني مهربون مواظب هردوتون باش
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم هر دومون خوبیم خدارو شکر ممنون گلم.
مامان حديث
26 آبان 93 23:07
لينك شدي گلم
مامان بهار
28 آبان 93 10:06
اره عزیزم نگران نباش نی نی ماهم الان اضافه وزن داره...دکترم گفته بود اگه وزن گرفتنت همینطور ادامه پیدا کنه باید رژیم بارداری بگیری ماه های اخر ولی خدا رو شکر دیگه الان چیزی نگفته... اسم گل پسری قطعی شده؟ دیگه اقای صدرای گل صداش کنیم؟
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم دکتر منم گفت که وزنش خوبه .ایشالا که تا اخر نه اضافه وزن پیدا کنه و نه کمبود وزن. من و باباش که همین اسمو انتخاب کردیم حالا اگه بزرگترا قبول کنن.که البته فکر نکنم مخالف باشن چون تاحالا چیزی نگفتن.
مامان سیما
28 آبان 93 15:58
ای جااااااااااااااانم ماشالله من عاشق پسرای تپلی ام تازه باید خوشحال باشی عزیزم اگه کم بود باید نگران میشدی مامانی نگران هیچی نباش اونی که بهمون دادتشون خودشم نگهدارشه آمین
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیزم اره من نینی های تپل و مپل رو دوس دارم. البته دکترمم گفت که نگران نباشم وزنش بالا نیست.
مامان بهار
7 آذر 93 10:24
سلام خانم گل...کجایی خانمی؟نیستی!
مامان پریناز
پاسخ
سلام بهار جون عزیزم دیگه چون چیزی نمونده به زایمان دارم اخرین خریدامم میکنم تا خیالم راحت بشه. یه کمی هم به اوضاع خونه باید برسیم به خاطر همین یه کم سرم شلوغ شده.
مامان
8 آذر 93 14:00
ای ججججججججججججججانم نی نی تپل من عاشق نی نی تپلم همش نگران اینم که نکنه نی نی خودم ریزه باشه چون برای ما که بچه اولمونه فک کنم نگهداریش سخت باشه. خدا نگهدارش باشه
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون اره منم نینی تپل مپل دوس دارم. منم نینی اولمه.نگهداریشون که مطمئنا سخته ولی نگران نباش خدا خودش کمکمون میکنه. عزیزم من با اجازت لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید.
مامان
8 آذر 93 14:02
دقت کردین اکثر نی نی های تو راهی امسال پسرن ؟؟؟!!!!!!
مامان پریناز
پاسخ
ماشا... اره!!!! من به وبلاگ هر کی سر زدم اکثرشون نینی هاشون پسر بوده.
مامان بهار
9 آذر 93 16:47
سلام سلام... اخه دلم تنگ میشه... من با دو تا از دوستای نتی بیشتر جورم... شما و سیماجون... فکر کنم میشناسیش... دلمم زود زود تنگ میشه خب...!!! راستی زیاد خودتو خسته نکنی ها... من که اینطوری بودم وقتی میرفتم تو سیسمونی فروشی اصلا انگار زمان متوقف میشد...بعد که می اومدیم( و هنوزم ...!وقتی میایم!) از کمردرد میرم تو تخت زیرپتو... شب بعد دوباره ...شمام همینطوری؟!
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم اره میشناسنم سیما جونو. وای نمیدونی بهار کل خونه زندگیم ریخته به هماخه نینی ما اتاق جدا نداره به خاطر همین باید یه کم اتاق خواب خودمونو جمع و جور میکردیم و برای سرویس تخت نی نی جا باز میکردیم.الان دو روزه که همه چی ریخته به هم خودمم جون ندارم همه کارا رو یه جا انجام بدمو کمر درد میگیرم.سامان جان خیلی کمکم میکنه خداییش.ولی باز همه کار که نمیتونه انجام بده. منم دلم نتگ میشه.تو هر وقت وقت کردی بیا به سر بزن خیلی خوشحال میشم.
مامان بهار
14 آذر 93 9:53
سلام عزیزم.خوبی؟ اشکالی نداره خانم گل... منم خونه خودم موندم و مثل خیلی ها بیتوته نکردم خونه مادری آخه به قول شوشو باید تمرین کنیم دیگه ... کارای خونه رو هم نه مثل قبل ولی انجام میدم... چیزای سنگین و خم و راست شدنی انجام ندی فکر نکنم طوری بشه... دیگه باید یه کم خودسازی کنیم که این نی نی های شیطون اومدن بتونیم از پسشون بربیایم دیگه...اونم این وروجک ها که از تکونای الانشون معلومه فردا ها چه خبره؟!
مامان پریناز
پاسخ
سلامبهار جون. ممنون عزیزم.اره حواسم هست که کارای سنگین نکنم.به قول تو باید خودمونو اماده کنیم دیگهاخه خودمونم داریم مامان میشیم وااای من خیلی استرس دارم باورم نمیشه که دارم مامان میشم.خدا خودش کمکم کنه.
مامان حديث
20 آذر 93 10:49
سلام عزيزم ممنون اومدين مواظب خودت و گل پسرت باش در پناه حق
مامان پریناز
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.
مامان سیما
27 آذر 93 11:50
مامان حديث
3 دی 93 0:08
سلام خاله جوووووووووووونم من تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟ اگه ممكنه به دوستاتونم بگين يه دنيا مسي 65 رو به 100089891010 بفرستين بووووووووووووووووس براتون
مامان پریناز
پاسخ
حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد