عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نی نی من

اختلاف نظر بر سر اسم شما پسر گلم

1393/10/6 12:43
نویسنده : مامان پریناز
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم!

سلام نفسم!

دیگه انتظارمون داره تموم میشه ها!!یه ماه دیگه بیشتر نمونده تا شما به دنیا بیای و زندگی من و بابایی رو پر از شیرینی و شادی کنی.niniweblog.comهمه اونایی که بچه دارن میگن وقتی نی نی تون به دنیا بیاد زندگیتون خیلی شیرین تر میشه و من بی صبرانه منتظر اون روزم که شما رو تو بغل بگیرم و با تمام وجود حست کتم.

و منو بابایی عاشقانه دورت بگردیم.niniweblog.com

چند روز دیگه میرم سونوگرافی و 5 شنبه(11 دی) هم میرم پیش خانم دکتر. امید و.ارم این بار تاریخ زایمان رو مشخص کنه تا کمی از استرسم کم شه.تو این ما اخر خیلی استرس دارم و نگرانم و فکرای جور با جور میاد تو ذهنم.خدا خودش کمکمون کنه.

راستی موضوع اصلی رو که اومدم بنویسم رو فراموش کردم

انتخاب اسم:

ماجرا از این قراره که من و بابایی قبل از اینکه شما بیای تو وجود مامانو حتی خیلی قبل تر از اون و تو دوران نامزدیمون تصمیم گرفته بودیم که بعد از ازدواج اگه خدای مهربون به ما یه پسر داد اسمشو پرهام بزاریم و اگر هم دختر داد اسمشو پرنیان یا پرنیا بزاریم.

بعد از اینکه شما رو باردار شدم از خانواده ها نظر خواهی کردیم نظرا متفاوت بود یکی گفت خوبه یکی گفت نه!

خلاصله اینطوری شده که دوباره من تو اینترنت دنبال اسم گشتم . چند تا اسم پیدا کردم و بابایی از بین اونا صدرا رو انتخاب کردniniweblog.com و قرار شد اسمت صدرا باشه.

ولی الان که نزدیک به دنیا اومدنته باز بین صدرا و پرهام اختلاف نظر بین اعضای خانواده من و بابا وجود دارهniniweblog.com

من خودم و بابایی هر دومون دلمون با پرهامه و چون اولین اسمی هست که انتخاب کردیم بیشتر میپسندیمش

ولی گیج شدیم نمیدونم چکار کنیم.خدا کنه هر کدوم که انتخاب شد خودت دوس داشته باشی و بزرگتر که شدی  نگی این چه اسمیه من دارم.

حالا یه چیز جالب دیگه :

شایلین دختر خاله شما که الان 4 سال و 3 ماهشه میگه صدرا قشنگه و اسم پرهامو دوس نداره.

چند روز پیش اومده خونمون میگه:

خاله؟صدرا کی به دنیا میاد؟میگم یه ماه دیگه.

میگه صدرا فقط منو دوست داره؟سیناو سناو بردیا (نوه های دیگه)رو دوس نداره؟میخواد به دنیا بیاد با من بازی کنه؟niniweblog.comبوس

منم میگم اره خاله جون!

بعد میگه نمیشه الان به دنیا بیاد؟میگم نه؟

میگه چرا خب/ من دوس دارم الان به دنیاد بیاد.خاله تو رو خدا به دنیا بیارش دیگه......niniweblog.com

خلاصه که ماجراها داریم با این جیگر دوس داشتنی.بوسبوسبوس

ایشالا به سلامتی و بدون هیچ مشکلی به دنیا بیای و این دختر خاله نازت رو ببینی که چقدر دوس داشتنیه.

niniweblog.com

خدایا!خدای مهربون من که هیچ وقت تنهام نزاشتی و همیشه کنارم بودی!کمکم کن و کاری کن همه چی خوب پیش بره و نینی من ( و همه نینی های دیگه),به سلامتی بیاد  تو بغلمو مشکلی پیش نیاد.

خودت ما رو لایق این فرشته کوچولو دونستی و به ما عطا کردی پس خود هم محافظ و پشتیبانش باش و سالم و سلامت به ما تحویلش بده. و اینده روشنی رو براش مقدر کن.

امین!

niniweblog.com

دوستای گل وبلاگیمون هم اگر نظری در مورد اسم برای گل پسرمون دارن بگن خوشحال میشیم و به گرمی استقبال میکنیم.

در مورد پرهام و صدرا هم اگر نظری دارید بگید.بازم خوشحال میشیم.محبتمحبت

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان نازی
7 دی 93 23:19
سلام عزیزم خیلی وقت بود آپ نکرده بودی نگرانت شده بودم خوشحال شدم دوباره دیدمت هر دو اسم قشنگه عزیزم ایشالله بهترینو برای گل پسری انتخاب کنی من از پرهام بیشتر خوشم اومد البته نظر شخصیه خودت و آقاتونه
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر خوبم ولی درگیر کارای خونه هستیم و وقت نمیکنم. بیام. من و همسرم هم هر دو مون پرهامو بیشتر دوس داریم. تا ببینیم چی میشه. ممنونم که نظر دادی
خاله مهتاب و شایلینی
8 دی 93 14:29
سلام خواهر کوچولوی نازم. فدات بشم عزیزم در مورد اسم همون حرفی رو که قبلا گفتم بازم میگم اون چیزی که ته دلتونه و خودتونو راضی میکنه بذارین. خودت میدونی من خیلی سال پیش از ازدواج عاشق اسم شایلین شده بودم. وقتی هم باردار شدم وفهمیدم دختردارم مردم برای این اسم. با وجود اینکه خیلی دنبال اسم گشتم ولی آخرش همین شایلینو انتخاب کردم. تو خودت میدونی که چقدم مسئله وجود داشت سر این اسم ولی من اون چیزی که دلم میخواستو گذاشتم و هنوز عاشق این اسمم. به حرف دلتون گوش کنین. همه عادت میکنن به اسمی که شما انتخاب کردین. یادته وقتی شایلین فهمید نی نی شما پسره چه جوری گریه میکرد و میگفت من دختر میخوام الان چه جوری منتظر نی نی نازه خاله شه. خوب به اسمشم همونجوری عادت میکنه. از بس همه گفتن صدرا اونم فک میکنه باید صدرا باشه. پرهام تو عمق وجودتونه به حرف دلتون گوش کنید و خاطراتتونو زنده نگه دارین عشقم.دوستتون داریمممممممممم
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم اره یادمه یادش بخیر! الهی من فدای شایلین جیگرم هم اسمش قشنگه هم خودش جیگره. فک کنم اخرش منو سامان هم همون پرهام بزاریم اسم نینی مونو چون جفتمون هم دلمون بیشتر با پرهامه.
مامان شادمهر کوچولو
9 دی 93 8:43
سلام سلام وای که چه خووووووبه فقط یک ماه و کمتر از یک ماه مونده خدا جووووون کی نینی مون میاد تو بغلمون آخه راستی دعاتون خیلی قشنگ بود...از ته قلبم آممممممممممین منم پرهام و بیشتر دوست میدارم البته چیزی که مهمتره اینه که خودتون کدومو بیشتر دوست دارین چون اولین ملاک در انتخاب اسم اینه که والدین واقعا دوسش داشته باشن
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم اره واقعا خیلی خوبه که دیگه چیزی نمونده ولی من خیلی استرس دارم ومیترسم خدا خودش کمکمون کنه. ممنونم که نظر دادی در مورد اسم پسرم.منو همسرم هم پرهامو بیشتر دوس داریم.
سپیده عمه آریانا
9 دی 93 10:37
انشااله که بسلامتی نی نی تون قدم یه این دنیا بگذاره و دنیاتون رو پر از شادی و لذت کنه . مطمئنا با اومدنش به این دنیا خودش اسمش رو هم میاره . پرهام خیلی قشنگه .... هر چی که قسمت باشه همون میشه عزیزم . مواظب خودت و نی نی باش خانومی
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیزم به ما سرزدین و در مورد اسم پسرم نظر دادین
یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:44
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد