عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

نی نی من

پسر کلاس اولی من

1400/5/15 0:54
نویسنده : مامان پریناز
302 بازدید
اشتراک گذاری
امسال میری کلاس اول .هوراااااا
کلاس اول دبستان
نفس مامان چه زود بزرگ شدی.
انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی و خان دکتر تو رو داد بغل من
هنوز باورم نمیشه که دوماه دیگه میری مدرسه.میری کلاس اول.
خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتنت.به خاطر این که من لایق دونست و فرشته مثل تو به من داد تا هر روز شاهد بالیدن و رشدش باشم.

به خاطر کرونا که نزدیکه دوساله همه رو گرفتار کرده.پیش دبستان نرفتی و انقد شیطون هستی که تو خونه هم نتونستم زیاد باهات کار کنم ولی خدا رو شکر ی چیزیایی رو یاد گرفتی
مثل شمردن اعداد تا بالای ۱۰۰
شمردن اعداد انگلیسی
روزای هفته.
فصلها
صدای اول و اخر کلمات
جم و تفریق اعداد زیر ده
برعکس شمردن اعداد از ده به یک
رنگها
وخیلی چیزای دیگه در مورد حیوانات و فصلها و ریاضی و هوش.
تنها چیزی که من خیلی نگرانشم نقاشیهچون هیچ علاقه ای به نقاشی کشیدن نداری 🤪
و اینم بگم از مدرسه رفتن هم خوشت نمیاد و هنوز مدرسه نرفته میکی مامان کی مدرسه تموم میشه راحت شیم.

این عکس رو چند روز میش بابا سامان ازت گرفته دم در مدرسه.🤩🤩اخه مدرسه با اداره بابا ی خیابون فرقشه.اون روز هم تو با بابایی رفته بودی اداره که موقع برگشت این عکس بی کیفیت رو بابا ازت گرفته
الهی که همیشه تو همه مراحل زندگیت موفق باشی و لبت خندون باشه زندگی من.
الهی که ی روز از مردای موفق و خوشبخت دنیا باشی.
من همیشه به خاطر داشتنت به خودم میبالم و خدا رو شاکرم به خاطر نعمت وجودت.
بزرگترین و تنهای ارزوی من خوشبختی و خوشحالی تو در همه مراحل و سالهای زندگیته.
الهی که همیشه شاد و خوشحال باشی عزیز دل مامان.
درس خوندن تنها گوشه ای از موفقیت و پیشرفت ادمه.مهم اینه که تو هر کار و حرفه ای که میری راضی و خوشحال و موفق باشی.
ارزوم محقق شدن تمام ارزوهای توئه.الهی که به همه ارزوهات برسی.
آمین
پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد