عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نی نی من

بیصبرانه منتظرتیم

1393/5/22 11:17
نویسنده : مامان پریناز
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسک خاله  سلام  عشق من

وای وای نمیدونی من و شایلین چجوری انتظار اومدنتو میکشیم امیدوارم تو این مدت که تو دل مامان پریناز هستی سلامت باشی و توپول بشی و بعد سر وقت بیای پیشمون و شایلین یه دل سیر بغلت کنه. جوجه کوچولوی خوشگل از الان معلومه که پسر خوبی هستی و مامانی رو اذیت نمیکنی. ایشالا همتون سلامت باشین که دلخوشیه شما دلخوشیه ما هم هست. دوستت داریمممبغل

خوب من این وبلاگ رو درست کردم به عشق تو فینگلی نازم و بعد اینو تقدیم میکنم به مامان گلت تا خاطرات این روزها و روزهای آیندش با شما رو تو این وبلاگ بنویسه.. پریناز عزیزم از این روزهای زیبای بارداریت لذت ببر و با جوجه کوچولت هر روز گپ بزن و براش شعر بخون و قصه بگو تا وروجکمون خوشحال بشه. دوستتون داریم.

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان و بابا
22 مرداد 93 11:27
سلام من حديث هستم ني ني خوشگل بابا و مامانم به من هم سر بزنيد خوشحال ميشماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شایلین و مامانش
22 مرداد 93 11:32
عاشقتیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد