عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نی نی من

چطورشد که اینطور شد...

1393/5/22 16:29
نویسنده : مامان پریناز
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخودله مامانمحبت

امروز خاله مهتاب به من زنگ زد و گفت که برو تو ادرس http://www.niniepari.niniweblog.com/ یه چیز خوب دیدم اونجا ,جالب بود تو هم برو ببین.

منم که همیشه جلوی اینترنتم ,لبتاب جلوم بود و همون لحظه رفتم تو ادرسو دیدم خاله مهتاب برات وبلاگ درست کرده و نوشته که بیصبرانه منتظر اومدن شماستو...

منم کلی ذوق کردمو ازش تشکر کردم و اینطوری شد که قرار شد از این به بعد منم تمام لحظات شیرینی که شما برای من و بابایی به وجود میاری رو بنویسم تا بعدها خودت بخونی و بدونی که چقدر دوست داریم برامون عزیزی.

عزیزم خاله مهتاب یه دختر نازو شیرین و البته شیطون داره که اسمشم شایلینه و من عاشقانه دوسش دارم.

اینم  عکس شایلین جیگر:

الهی بمیرم برات امروز انقدر جلوی کامپوتر نشستم که فکر میکنم خیلی اذیت شدی و خودتو هی سفت میکنی.غمگینببخشید عشقم که اذیتت کردم!الهی مامان فدای شما بشه.بغلبوسبوس

دیگه میریم که استراحت کنیم دوتاییخندونکخندونک

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله مهتاب و شایلینی
26 مرداد 93 10:02
عاشق هر دوتونم منننننننننننننننننننفدای اون نخود کوچولوی عسل بشم من. هی مامی پریناز اینقد جلوی لب تاپ خم نشو میام میکشمت بچه رو اذیت نکن. لباس راحت بپوش و پشت میز بشین و کار بکن.لطفا اسم این جوجو رو هم تصویب کنید دیگه بابا مردیم آخهعزیز دلم خاله قربونت بشه تو داری میای که از ته دلت بهم بگی خاله قربون وجودت بشم الان از ذوقم اشکام میریزه. خداوند مهربون حافظت باشه و همیشه پشت و پناهت. دوستتون داریم.
مامان پریناز
پاسخ
سلام خواهر عزیزم ممنون از لطفت و اینکه نگران سلامتی پسر گلمی دیگه از وقتی گفتی سعی میکنم زیاد جلوی لب تاپ نباشم و تو نشستنو طرز خوابیدن هم رعایت میکنم ولی نگرانم چون نمیتونم حرکاتشو زیاد حس کنم ولی سامان میگه به خودم رفته کمی تنبله نگران نباش برای هر دومون دعاکن.
مامانی
2 شهریور 93 13:32
ایشاله که صحیح و سالم دنیا میاد ....به ما هم سر بزنید
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیزم که به ما سر زدید حتما ما هم میایم به وبلاگتون و بهتون سر میزنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد