عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نی نی من

اولین حرفای بابا سامان

1393/6/4 14:32
نویسنده : مامان پریناز
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، چطوری بابایی

تصمیم گرفتیم اسمت صدرا باشه ! من خودم پرهام را از 8 سال پیش انتخاب کردم.

اما مامان جونت  طی مشورت های مختلف ، اسم پرهام را رد کرد.

روی صدرا  فعلا توافق شده فکر کنم اسم قشنگی باشه. هم کلاسیکه هم نوینه هم حزب اللهی و هم غیر حزب الهی.خندونکخندونک

حالا چه اسمی دوستی داری صدرا؟ شب بیا به خواب مامان کبریچشمک!

آخه می دونی ، موقع اسم انتخاب کردن بچه ، زمانی که می خواهی بدنیا بیای ، رسمه تو خانواده ما ، اون روز همه خواب می بینند، خدا به خیر کنه خندونک  تو خوابشون اسم قشنگ برات انتخاب کنند.

معمولا تو خوابشون اول اسم بچه با محمد شروع می شه....

ممکن هست مامانم خواب ببنیه بگه اسمت رو بزاریم محمد صدرا

ممکن هست بابام خواب ببنه بگه اسمتو بزاریم محمد پرهام

در کل از نظر خانواده ما محمد حتما باید باشد!

من خودم عاشق اسم بیژن هستم ، وقتی جایی زنگ می زنم می گن شما ، در جواب می گم بیژن هستم! وقتی می پرسند به جا نیاوردم می گم :منم بیژن مرتضوی!!!!!قه قهه

در کل بابای باحالیم به دنیا اومدی کلی باهام بهت خوش میگذره.بوس

جدا از باحالی ، از ده سالگی باید کار باباتو ادامه بدهی!!!!!

 

فعلا تا دفعه بعد..............

پسندها (3)

نظرات (12)

بهاره مسلمی
5 شهریور 93 12:00
پریناز خانوم خوش بحالت کاهش شوهر منم مثل شوهر تو بود قدرش رو بدون خیلی رمانیتکه!!!
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیزم عزیز این حرفو نزن مظمئنا شوهر شما هم رمانتیکه.بعضی از اقایون نمیتون احساسات خودشونو بروز بدن در صورتی که ممکنه خیلی هم مهربون و احساستیند.مثل دایی من.
مامان بهاره
5 شهریور 93 12:00
عزیزم من اومدم تو نی نی وبلاگ تا بیشتر با دوست جونیام باشم تو این ادرس می بینیموتون...
مامان پریناز
پاسخ
بهاره جون الان من ادرس نینی وبلاگتو تو لینک دوستام بزام یا قبلی رو
مامان سینا
5 شهریور 93 12:25
به نظرم شوهر خوب توی این دوره زمونه خیلی کمه! من الان 5 ماهه هستم اصلا شوهر توجهی نداره. ولی شوهر پریناز میاد برای بچه اش این مطالب رو از ته دلش می گه. معلومه شهرت خیلی خوب و باحال است من هم آروز دارم شوهرم مثل شوهر تو بود
مامان پریناز
پاسخ
عزیزم نمیگم شوهر من بده ولی شوهر منم تو این 4 ماه که حامله بودم زیاد توجه خاصی به من نکرده!البته این رو هم بگم مردا انگار تا زمانی که شکم خانومشون بزرگ نشده باور نمیکنن که خانومشون بارداره و به توجه خاصی نیاز داره(البته من اینطوری فکر میکنم)من خودمم الان که شکمم داره یواش یواش بالا میاد احساس میکنم باردارمو شوهرم داره اخلاقش بهتر میشه. در کل زیاد سخت نگیر همه مردای ایرانی همینطورن
مامان محمد جواد جون
5 شهریور 93 12:27
سلام مبارک باشه از اینکه وبلاکت رو راه انداختی وبلاگ باحالی داری... شوهرت هم خیلی باحاله........ با پستش که گذاشته خیلی حال کردم کاهش شوهر منم کمی مثل شوهر تو عاشق بود...... ولی نزار اسم بچه تو مادرشوهرت انتخاب کنه!
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اظهار لطفت. اسم بچمون روهم انتخاب کردماگر تا به دنیا اومدنش نظرمون عوض نشه همون صدرا میزاریم.
مامان کسری کوچولو
5 شهریور 93 12:29
سلام سلام صدتا سلام خدمت بابا سامان چه جملات قشنگی نوشتی ، خوش به حال خانومت خانومت با صدرا جون باید قدرتو بدونه
مینا حسینی
5 شهریور 93 12:31
سلام مامان صدرا من خودم روانشناسم و مطبم تو شریعتی است جملات شوهرت معلومه از ته دلش است و نشون از یه مرد عاشق. یکم از شوهرت بگو، واقعا انقدر خوبه!!!!
مامان پریناز
پاسخ
سلام مینا جون اره واقعا همه حرفاش از ته دلشه و من خودم وقتی داشت مینوشت کنارش بودمو کلی خندیدم. مهربونه و اگر از دستم عصبانی هم بشه زود اشتی میکنه.بچه ها رو هم خیلی دوس داره و باهشون خوب ارتباط برقرار میکنه. ولی خب بدیهایی هم داره مثل همه مردای ایرانی دیگه.
مامان مهدی
5 شهریور 93 12:32
سلام عکس شوهرت را بزار ببنید جملاتش با قیافش یکی هست!!!!!! واقعا مهربونه
مامان پریناز
پاسخ
حتما وقتی یاد گرقتم چطور عکسو کوچیک کنم میزارم. مهربونه ولی به موقع عصبانیت هم دیگه واااای
اقدس
5 شهریور 93 12:40
سلام کمی از شوهرت برامون بنویس پریناز جون
مامان پریناز
پاسخ
سلام اقدس جون.چی بگم؟شوهر منم مثل همه مردای دیگه هم خوبی داره هم بدی.ولی در کل خوبیهاش زیادتر از بدیهاشه و شوهر خوبیه.زیادم شوخ طبعه.
خاله مهتاب
6 شهریور 93 13:01
وایییییییبی عاشقتم سامان جون.کیف کردم از پستی که نوشتی.جیگر همتونو.مطمءنم بابای فوق العاده ای میشی.ابنو تو وجودت دیدم که میگم.هوای خواهر ناناز و لوس وعسل ما رو هم ببشتر داشته باش.به بابا و مامانت هم بگو خواب اسم جیگر خاله رو نبینن.من و شایلین دوستتون داریم زیاده زیادددددددددددد
مامان پریناز
پاسخ
منم همینطور حتما شب قبلش بهش یاداوری می کنم
مامان بهار
8 شهریور 93 12:53
سلام عزیزم ممنون از حرفای قشنگت...ادرس نی نی وبلاگ.
مامان پریناز
پاسخ
سلام بهاره جون اوکی عوضش کردم به نی نی وبلاگ.
مامان بهار
8 شهریور 93 13:01
اتفاقا به نظر من مردا وقتی خوب میشن که خانماشون گل باشن...بابای صدراجون هم باید قدر دوست جونی منو که یه فرشته س بدونه...والله...
مامان سیما
20 مهر 93 15:54
خخخخخخ حرفای بابا سامان خیلی باحال بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد