عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نی نی من

اشتباه مامان پریناز

1393/6/2 13:26
نویسنده : مامان پریناز
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

دیروز مامان با فکر اشتباهش باعث شد هم شما و هم خودش گرسنه بمونیدغمگین

دیروز ازمایش غربالگری داشتم( این از مایش که تو سه مرحله در 9 ماه بارداری انجام میشه برای اطمینان کامل از سلامتی شما پسر گلمه) فکر میکردم باید برای این ازمایش هم ناشتا باشم به خاطر همین صبح هیچ چی نخوردم و رفتم ازمایشگاه,از شانس منم ازمایشگاه خیلی شلوغ بود و من نفر 101 بودم و نزدیک 20 نفر قبل من بودن که منتظر پذیرش بودن.الهی مامان فدات شه که خیلی سختی کشیدیغمگینگریهغمگین

منم دلم همش ضعف میرفت و هی میرفتم اب میخوردم تا دلم کمتر ضعف برهخندونک ولی موقع ازمایش دادن از خانومی که خون میگرفتم پرسیدم که برای این ازمایش ناشتابودن لازمه؟ولی خانومه گفت نه!!!و من کلی از دست خودم عصبانی شدم عصبانیعصبانی

با خودم موز و شیرینی برده بودم که به محض ازمایش دادن بخورم ولی خیلی تو نوبت موندم و تا ساعت 12:30 طول کشید تا ازمایش بدمو به محض تموم شدن موزو شیرینیمو خوردم خوشمزهولی باز سیر نشدم الهی بمیرم برات فک کنم خیلی گشنه مونده بودی.

بعد ازمایش هم بابایی زنگ زد و چون دلش برام سوخته بود گفت که نرم خونه خودمون و برم خونه مامان بزرگت(مامان بابایی)ناهار اونجا بخورم منم از خدام بود و جون هم نداشتم  که برم ناهار درست کنم,رفتم اونجا. ولی بابایی با مامان کبری هماهنگ نکرده بود و من هم نمیدونستم, فکر میکردم زنگ زده و گفته من ناهار میرم اونجا ولی نگفته بود.

از شانس منم مامان کبری ناهار نداشت و من تا رسیدم کلی میوه خوردم تا ته دلمو بگیره و خلاصه که تا بابایی از اداره بیاد هم از ناهار خبری نشد و من و شما باز گشنه موندیم و من از رفتنم به اونجا پشیمون شدم.

غمگین

الهی بمیرم برات دیروز مامان شما رو خیلی اذیت کرد ببخشید عسلم!!!سعی میکنم دیگه تکرار نشه.قول!

مامانی چرا صلا تکون خوردنتو حس نمیکنم؟استرس گرفتم و نگرانم!!غمگین

محکم به مامان لگد بزن!چنگش بنداز !نمیدنم خلاصه یه کاری کن تکون خوردنتو حس کنم نگران اذیت شدن مامان نباش برای من  سلامتی تو از همه چی مهم تره.

امیدوارم و هر روز دعا میکنم که سالم و سلامت باشی عشقم.و این بزگترین ارزوی منه.بوسبوسبوسبوس

.

پسندها (1)

نظرات (5)

شایلین و مامانش
4 شهریور 93 10:09
سلام عزیزم خواهری اشکال نداره حالا این دفعه اینجوری شده ولی بعد این سعی کن قبل از انجام هر کاری تو اینترنت سرچ کنی یا از دکترت بپرسی که این اتفاقا برات پیش نیاد.دوستتون دارم.
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم اتفاقا تو اینترنت سرچ کردم ولی هر کس یه چیز گفته بود به خاطر همین گفتم ناشتا باشم بهتره
مامان بهاره
4 شهریور 93 14:40
سلام عزیزم نی نی تون مبارکتون باشه ...ما هم یه نی نی توراهی داریم خوشحال میشم تو این دوران قشنگ با هم تبادل نظر کنیم...
مامان پریناز
پاسخ
سلام ممنون بهاره جون نی نی شما هم مبارکتون باشه. منم خوشحال میشم که باهاتون تبادل نظر داشته باشم.ولی چون تازه وارد دنیای وبلاگ نویسا شدم چیز زیادی بلد نیستم بازم حتما به ما سر بزنید خوشحال میشیم.
مامان بهاره
5 شهریور 93 11:19
پریناز عزیزم شما جزو لینک ها و دوستای ثابت من شدین... برای هم دوستای خوبی میشیم مطمئنم.ان شائ الله نی نی گلتون به سلامتی بیاد تو بغلت ...
مامان پریناز
پاسخ
سلام بهاره جون ممنون که بهم لطفا داری حتما همینطوره.من اگر ازت سوال داشته باشم از کجا باید این کارو انجام بدم؟
مامان بهاره
5 شهریور 93 11:20
راستی ادرس قبلی رو اشتباه زدم...ما تو بلاگفاییم و منتظر حرفای قشنگ شما.
مامان پریناز
پاسخ
عزیزم منم شما رو جزو دوستام قرار دادم.
آناهیتا
29 شهریور 93 0:58
منم نی نی میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد