عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نی نی من

چند خبر برای صدرا عشق مامان

1393/6/28 10:27
نویسنده : مامان پریناز
400 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دل مامان.

عزیزم از وقتی دیگه شما رشدت بیشتر شده و ماشالا داری روز به روز بزرگتر میشی ماما دیگه نمیتونه زیاد جلوی کامپیوتر بشینه چون شما اذیت میشی و هی خودتو سفت میکنی.یکی دو هفته هم هست که کش و قوسهات و تکنون خوردناتو کاملا واضح حس میکنم و وقتی تکون میخوری کلی ذوق میکنم عشقم.بغلبغل

خلاصه که شما داری بزگتر و شیطون تر میشی و مامان هم روز به روز همراه شما گردو قلمبه تر  و سنگین تر میشه البته فقط از ناحیه شکم!چشمک

تو  این مدت ازمایش و سونوگرافی غربالگری دوم رو هم انجام دادم و جوابشونو گرفتم که خدا رو شکر همه چی خوب بودراضی

تو سونوی این مرحله که روز سه شنبه 18 شهریور انجام دادم شما 19 هفته و سه روزت بود و وزنت هم 317 گرم بود که خدارو صد هزار مرتبه شکر که همه چی خوب خوب بود و اقای دکتر هم این بار جنست قطعی شما رو اعلام کردن و گفت که شما پسر گلمی,عزیز دلمیبوسبوسبوس

خبر دیگه این که دکترمو عوض کردم و فکر میکنم این خانم دکتر بهتر از قبلی مشاوره میده و در کل دکتر دلسوز و مهربونیه.از لحاظ کار و عمل کردن هم که همه دکترای این بیمارستان عالی هستن و از این بابت مطمئنم و خیالم راحته.

دو اینکه مامان جون(مامان من)یواش یواش شروع کره به خریدن وسایل شما.چند روز پیش هم که من خونشون بودم باهم رفتیم و برای شما پتوی نوزادی و پتوی نوجوانی(برای تختت)و پارچه برای لحاف و تشکت خریدیم.همه رو رنگ سبز(به جز پتو نوزادی)و طرح بن تن خریدیم.ایشالا مبارکت باشه عشقم.البته خاله ها و مامان جون برات یه سری لباس و ست حوله و ... خریدن  با این که خودم  تو خریدنشون نبودم و خیلی ازشون خوشم اومد.

خبرای دیگه رو هم که بابایی زودتر از من به شما میدهآرام

به جز زن عمو که یک ماه بارداره عمه سمیه هم الان سه ماه که بارداره اونم دوقلو!!

چه شود وقتی شما وروجکا به دنیا بیاین!!؟به خصوص که باهم چند ماه بیشتر هم فاصله ندارید و تقریبا هم سنو سال هستید. حالا جابلبتر اینکه عمه ناهید هم که فقط یک ماه عروسی کرده میخواد باردار بشه .اگه اینطوری بشه که دیگه نور الا نور میشه.ایشلا خدای مهربون همتونو حفظ کنه وسالم و سلامت به دنیا بیاین.

پسر گلم دوس دارم هر چه زودتر این چند ماه مونده هم تموم بشه و شما به دنیا بیای و دنیای کوچیک من و بابایی رو شیرینو شیرینتر کنی.

فقط پسر خوبی باشیااااااا!همش دعا میکنم که از اون بچه هایی نباشی که هی گریه میکنن.

دوست دارم خیلی زیاد و بی صبرانه منتظر اومدنتم و اون موقعهارو که تجسم میکنم از خوشحالی ذوق میکنم.

ایشالا و به امید خدای بزرگ و مهربون به سلامتی و بدون هیچ مشکلی به دنیا بیای.هر چقد هم که اذیت کنی و گریه کنی برام شیرینه .مهم برای من سلامتی تو هستش .فقط همین.بوسبوسبوسبوسمحبتمحبت

الهی به امید تو مهربون.

پسندها (6)

نظرات (7)

آناهیتا
29 شهریور 93 1:08
ایشالا بچتون سلامت به دنیا بیاد ما هم پرستاری بچه رو قبول میکنیم اگه خواستین تو وبلاگم یه نظر بدین بدونم. مهد کودکمون هم تا 2 ماه دیگه بر پا میشه خداحافظ
مامانی
29 شهریور 93 12:06
منم خیلی دوست دارم نی نی تو ببینم خاله قربون شیطونیاش..پسر منم وقتی توشکمم بود خیلی شیطون بود هنوزم هست
مامان پریناز
پاسخ
برام دعا کن عزیزم که منم بدون مشکل پسرم دنیا بیاد.
شایلین و مامانش
30 شهریور 93 15:17
خواهر نازم خوشحالم بخاطر همه خوشحالیهات. ذوق میکنم وقتی میبینم حس مادرانه داره تو قلبت رشد میکنه. دیدی بهت گفتم بالاخره چنان عاشق بچت میشی که تو دنیا همه چیت اون میشه؟؟حالا بذار به دنیا بیاد.گلم خوشحالم که اینقد قشنگ داری همه چیو مینویسی. بالاخره خواهر کوچولوی ملوس و نازنازی ما هم داره مامان میشه. خواهر فدای مامان شدنت. خیلی مراقب خودتو نینیت و شوهرت باش.میبوسمت هزار هزار تا.
مامان پریناز
پاسخ
ممنون خواهر عزیزم.اره واقعا از وقتی دیگه تکون خوردناشو احساس میکنم تازه تازه داره باورم میشه که دارم مامان میشم.برامون خیلی دعا کن. که این چند ماه هم به خوبی بگذره.
مامان یه پسر بازیگوش
2 مهر 93 8:16
سلام مامان ني ني خوشكل.عيبي نداره كه پسر خوشكلت همكلاسي امير علي جون نيست من سال بالايي و سال پاييني ها رو هم تو وبش لينك ميكنم .اونا ميتونن دوستاي خوبي براي هم باشن . ان شاا.... با افتخار لينكت كردن به اسم سال پاييني ني ني من.ان شاا... اسم كه براش گذاشتي به اسم خودش ميزارم به جمع همكلاسي ها خوش آمدين ني ني من
مامان پری
13 مهر 93 15:07
آخی چه حس وحال قشنگی یاد منو یاد دوران حاملگیم انداختی کلا پسرا تو شکم هم از دخترا شیطو ترن ثل جوجوی ما ایشاالله به سلامتی فارغ بشی عزیزم وپسر کوچولوتو بغل بگیری
مامان پریناز
پاسخ
سلام پری جون اره! تازه رفته رفته شیطونیاش بیشتر هم شده فداش شم.پسر شما هم که خیلی دوس داشتنیه ماشا..خداحفظش کنه. ممنون عزیزم که به ما سر زدی خوشحال شدیم.بازم بیاید خیلی خوشحال میشیم.
مامان بهار
13 مهر 93 17:50
سلاااااااااااااام پرینازجون...وای چقدر خوشحالم برات...مبارک باشه گل پسریت...من و شما و یکی از دوستای دیگم با هم یه هفته هم کمتر فاصله نداریم... نی نی هاومن تقریبا همسن میشن راستی کامپیوترتون رو بیار رو زمین من این کار رو کردم جواب داد راستی عکس وسایلتون رو نمیذاری ببینیم...منم سرویس تخت خریدم ولی هنوز نچیدیمش... عکساتو بذاری ها! دیگه سفارش نکنم...
مامان پریناز
پاسخ
سلام بهار جون عزیزم من لبتابم همش رو زمین جلومه ولی از وقتی شکمم داره بزرگ میشه نه میتونم جلوش زیاد بشینم نه دراز بکشم اخه من کارم هم اینترنتی هست و از صبح تا شب پای لبتاپم و خیلی سختمه.با این اوضاع زندگی کارمندا هم که نمیشه به حقوق همسر اکتفا کرد پس مجبورم کار کنم. ما هنوز وسایل زیاد نخریدیم و هر چی هم هست تو خونه مامانمه.اوردم حتما عکساشو میزارم. بازم بهم سر بزن خوشحا میشم بوووس
مامان سیما
20 مهر 93 15:47
سام مامان پریناز جوووون وای چه خوب عزیزم انشاله این ماه های باقی مونده رو هم با هم به خیر و خوشی بگذرونیم و نی نی هامونم به سلامت بغل بگیریم .. آمین! عزیزم به لینک هام اضافه شدی سلام عزیزم ممنون که منو به جمع دوستات راه دادی. ان شا.. به خوبی میگذره.منو از اوضاع خودت همیشه باخبر کن خوشحال میشم. منم لینکت کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد