عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نی نی من

کمی حرف دل برای گل پسرم

1393/7/30 11:26
نویسنده : مامان پریناز
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان!

سلام قند عسل مامانی.مامان دیگه داره کم کم تنبل میشه و شکلمش روز به روز میاد جلو ترniniweblog.com و نمیتونه بیاد و برات بنویسه اخه هم نشستن زیاد برام سخت شده و هم شما اذیت میشی وقتی زیاد یه جا میشینم. الان هم که نشستم دارم مینویسم کمی که رو به جلو خم میشه احساس میکنم به شما فشار میاد و شما هم به قفسه سینه من فشار میاری.الهی من فدات ببخش مامان رو اگه یه وقتایی ناخواسته باعث اذیتت شدم عشقم

شما هم که روز به روز بزرگتر میشی و شیطون تر و از صبح تا شب همش در حال تکون خوردنو گلد زدنی .مامانی هم ذوق میکنه وقتی شما تکون میخوری و دستمو میزارم رو شکمم ضربه هاتو واضح احساس میکنمو قند تو دلم اب میشه.

وای اگه یکی دو ساعت خدای نکرده تکون نخوری از غصه میمیرم و نمیدونی چه استرسی میکشم و شروع به بغض کردن میکنمniniweblog.comهزار جور فکر و خیال بد میاد تو ذهنم , همش باهات حرف میزنم و نازو نوازشت میکنم تا شاید دلت به حال مامان بسوزه و یه تکونی به خودت بدی که اون وقت حتی یه ضربه کوچیکتم منو کلی ذوق زده میکنه و کلی خوشحال میشم niniweblog.comو هزار بار خدا رو شکر میکنم.خواهش میکنم مامانو نگران نکن تا میتونی شیطونی کن تا من خیالم از سلامتیت راحت باشه.بوسبوسبوس

الان شما 25 هفته و 4 روزه که تو دل مامانی قشنگم.

من هم از اول حاملگی تا الان 7 کیلو  چاقتر شدم.که البته تو جدول اضافه وزن که دیدم تاالان وزن اضافه کردنم طبیعی بوده خدا کنه خیلی بیش از حد چاق نشم تو این مدت باقی مونده.غمگین

فردا میرم پیش خانم دکتر تا برام یه سونوی 3 بعدی بنویسه تا خیالم هم از سلامت شما و هم از جنسیتت تا حدی راحت بشه و با خیال راحتتر برم و بقیه خریدامو انجام بدم.

اخه میدونی مامانی, چند نفر رو میشناسم که جنسیت نینی شون بعد 5 ماهگی عوض شده niniweblog.com

البته برای من و بابایی اصلا مهم نیست که شما دختر باشی یا پسر.فقط سلامت شما برای ما مهمه.

ولی مهم اینکه باید بدونیم وسیله هاتو پسرونه بخریم یا دخترونه؟؟

خب البته ما یه سری چیزا رو پسرونه خریدیم ولی اشکال نداره اگه دخمل هم باشی همونا رو برات استفاده میکنیم.niniweblog.com

niniweblog.com

حالا دو تاخبر!

دیروز سالگرد یکی شدن مامان بابا بود.29 مهر سال 90 من و بابایی بعد از ظهر یک روز افتابی(برعکس دیروز که هوا ابری بود و بارون تندی میبارید) ساعت 3:15

عقد کردیمو با هم یکی شدیمniniweblog.com.بابایی به دلیل مشغله کاری یادش نبود به من تبریک بگه ولی من صبح بعد از اینکه بابا رفت اداره بهش اس ام اس دادم و تبریک گفتم.البته بابا سامان میگفت یادش بود ولی سرش شلوغ بوده نتونسته زنگ بزنه.ولی اشکال نداره من به دل نگرفتم و میبخشمش.چشمک

هفته پیش دو شنبه که عید غدیر بود تولد بردیا کوچولو (پسر دایی صمد شما)بود که دوساله شد و یه جشن کوچیک خونوادگی گرفتن و من و بابایی هم دعوت کردن, خیلی هم خوش گذشت

بردیا جان عشق عمه ایشالا همیشه شادو سلامت باشی کنار مامان و بابا.

شایلین و بردیا انقد شیطونی کردن که نزاشتن یه عکس درست و حسابی ازشون بگیریم

ولی من همون اول که رسیدیم خونشون یه عکس از دوتایی شون گرفتم و اون میزارم برات

 

5 شنبه همون هفته هم تولد شالین دختر خاله مهتاب بود که خیییلی خوش گذشت,کلی منو بابایی رقصیدیم.محبت من کلی فیلم گرفتم ولی موقع کیک بریدن شارژدوربینم تموم شد و نتونستم عکس و فیلم بگیرمniniweblog.com

 

در کل او دو روز خیلی خوش گذشت.وای مامانی کی میشه شما هم به دنیا بیای و با شیرین کاری هات  مامان بابا رو ذوق زده کنی هی ما قربون صدقه ات بریم.niniweblog.com

البته دیگه چیری نمونده 14 هفته و چند روز دیگه تو بغلمی عقشم و من بی صبرانه منتظر اون روزم.دووووووست دارم خیلی زیاد.بوسبوسبوسبوسبوس

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (11)

خاله مهتاب و شایلین
3 آبان 93 15:14
الهی فدات بشم خواهر نازم. وقتی نوشته هاتو میخونم کلی ذوق میکنم برات. وای خواهر کوچولوی ناز و ملوس من داره مامان میشه و کلی خوشحاله. الهی که همیشه سلامت و شاداب باشی و عشقت هم سر وقت صحیح و سلامت بیاد تو آغوشت. اون شب در کنار شماها به ما هم خیلی خوش گذشت. ایشالا تو سالروزهای تولد صدرا عشق خاله جبران کنیم خواهری. میبوسمت. مراقب خودت و نی نی خوشگلت باش
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیزم.
ساناز
3 آبان 93 21:07
مامان نینی چند سالته؟؟
مامان پریناز
پاسخ
عزیز من 27 سالمه
مامان بهار
6 آبان 93 12:11
سلام پریناز جونیییی....خوبی؟ نی نی تون خوبن؟ چه نی نی نازی دارین ماشاءالله...مثل نی نی ما کفش ورزشی پوشیده و بدون استراحت مدام داره تکون می خوره...نی نی ما که شده سوژه همه دوستامون...خیلی فعاله ماشاءالله...از روی پیرهن تکوناشو میبینن و می خندن...باباش هم اوایل فک میکرد زیاد تکون نمی خوره و من حس تکون خوردنو دارم ولی الان خودش هم تعجب کردهو هی الکی قربون صدقه بچه ش میره...حالا ما باید چیکارکنیم؟ینی وقتی به دنیا بیان هم قربونشون بشم همین جوری پرتحرک میشن؟خدا به خیر کنه...
مامان پریناز
پاسخ
سلاااام بهار جون! ممنون عزیزم. دیگه باید خودمونو اماده کنیم ,خودشون دارن از الان اعلام میکنن که ماشا.. چقدر شیطونن این وروجکا.وای من که دیگه میگم زودتر این 3 ماه هم تموم شه تا به دنیا بیان,بعضی وقتادلم واسه دیدنش پر میکشه.
بهناز
6 آبان 93 12:37
سلام وای ان شالله که به سلامتی نی نی تون به دنیا بیاد و همش شیرین کاری کنه واستون و شما ذوق کنین ...خدا حفظش کنه این وروجک کوچولو رو
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیز دلم.خدا نی نی شما رو هم براتون نگه داره.
بهناز
10 آبان 93 12:32
سلام دوست خوبم..خیلی ممنون..راستش هنوز نمیدونم باید دو هفته دیگه برم معاینه بشم تا معلوم بشه که سزارین یا طبیعی ..هر چی که صلاحه همون بشه واسه همه ان اشالله
مامان پریناز
پاسخ
سلام بهناز جون.ایشالا به سلامتی عزیزم. با اجازت لینکت کردم دوستم.
سارا شکيبا
10 آبان 93 16:52
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____________
مامان پریناز
پاسخ
سلام حتما....
مامان نسیم
14 آبان 93 10:54
سلام عزیزم...ازینکه اومدی وبلاگم خوشحال شدن لینکم کن...یکی دوماه فرق نینی هامونه ..انشالله هم بارداری و هم زایمان راحتی داشته باشی و گل پسر قندعسلتو بغل کنی....میبوسمت
مامان پریناز
پاسخ
سلام ممنون عزیزم حتما!!لینک کردم. خوشحال میشم بهمون سربزنی
مامان بهار
16 آبان 93 17:31
بدو بیا وبلاگم عزیزم...یه خبراییه...
مامان پریناز
پاسخ
عزیزم به وبلاگت سر زدم. اسم پسر گلت مبارکش باشه.
مامانی
20 آبان 93 17:08
سلام مامانی صدرا پسملی تو هم مثل وروجک من بهمنی؟ایشالله که صحیح سالم تا چند ماه دیگه تو بقلت میگیری،
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. اره ان شا.. 11 بهمن تاریخشو زدن.
مامان شادمهر کوچولو
21 آبان 93 17:22
سلام مامان پریناز من لینکتون کردم و تو وبلاگم پاسختونو دادم...مرسسسی از اینکه به ما سر زدین واای این تکون خوردنها رو که نگووووو یه خورده پسر منم تنبله کلی دلشوره میگیرم تکونش کم یا ضعیف میشه...خدا جفتشونو حفظ کنه و سلامت بیارتشون تو بغلمون راستی جدی منم شنیدم گاهی جنسیت تغییر میکنه امیدوارم برای من اینطور نباششششه! چون تمام فامیل و خودم همیشه شادمهر و پسرم صداش می کنیم میترسم براش بد باشه
مامان پریناز
پاسخ
سلام نه عزیزم نگران نشو تغییر جنسیت از پسر به دختر خیلی خیلی بعیده. منم کمی نگران بودم دیروز دوباره رفتم سونو که باز گفت پسره و دیگه خیالم راحته. تو هم میتونی یه سونو واسه راحتی خیال خودت بری.ولی مطمئن باش همون شادمهر کوچولو دو شکمته عزیزم. منم لینکت کردم.
مامان حديث
18 آذر 93 16:55
لبخند بزن و دنیا با تو لبخند خواهد زد سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دار دار خبردار حديث شده دندون دار.....
مامان پریناز
پاسخ
سلام عزیزم مبارک باشه مرواریدای حدیث جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد